Темата е много стара, но да добавя малко информация от личен опит. Разпънка с регулиране - пробвах и двата варианта. Разпъната навън, както и свита максимално, колкото може да се натегне с ключ. Този опит правих в сервиз за настройка на окачването, както беше закачена с измервателната техника. Вдигат я във въздуха разпъвам навън пускат и замерват, после вдигат пак натягам максимално свита, пускат и замерват. Разлика в ъгъла на гумите спрямо асфалта нямаше. Не се промени нищо. Плюса от разпънката е стабилност особенно в завой с висока скорост, защото не позволява усукване на купето, или по-точно коша става една идея по-стегант. Аз съм за такава разпънка, ефект се усеща определено.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разпънка
Collapse
X
-
Това кеото имам да добавя, е че натягането и разпъването има голяма вероятност да доведе до спукване на предното стъкло. Регулацията е направена, за да може да пасне точно на всяка една кола, като екземпляр.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщениеКарам с такава разпънка вече година и няма разлика поне при 130к.с. автомобил.. По скоро е готина и тежи повече
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеТова кеото имам да добавя, е че натягането и разпъването има голяма вероятност да доведе до спукване на предното стъкло. Регулацията е направена, за да може да пасне точно на всяка една кола, като екземпляр.
Значи стигнахме до извода, че регулирането е за да не остава под напрежение разпънката, а да застане в положение, което да не оказва някакви сили върху купето, когато колата е в статично положение.
---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 15:57 ----------
Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщениеКарам с такава разпънка вече година и няма разлика поне при 130к.с. автомобил.. По скоро е готина и тежи повечеAlfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex
Comment
Comment